ponedjeljak, 5. listopada 2015.

Illamasqua ESP + LOTD: 90's Grunge

Hola chichas! Jednostavno nisam mogla čekati da napišem ovaj post. Tako da ga pišem prije svega što sam htjela i namjeravala pokazati jer sam pre uzbuđena. Nakon toliko vremena pronašla sam savršeno ljubičasti ruž. Kupovala sam više ruževa u zadnje vrijeme ali ni jedan nije bio toliko ljubičast kao što sam ja htjela da bude, svi su bacali na rozo, rozo, rozo...a ljubičaste ni LJ. Dok nisam naišla na neku super recenziju o ružu Illamasqua ESP i odmah se uputila u obližnji Muller da ga pronađem. Nije bilo sretnije od mene kad sam ga ugledala! 


Bili su izloženi svi testeri pa sam ga swatchala na ruci i otišla po gradu prošetati i razmislila da li da ga kupim jer ipak za moj srednjoškolski budžet 190 kn nije malo.
Ali svaki put kad bi pogledala u svoju ruku s tim predivnim ljubicasto-plavim ružem na njoj, nisam mogla odoljeti.

Tako da sam došla doma s vrećicom u ruci, i s osmjehom na licu. :D Odmah sam se bacila na slikanje da ga čim prije isprobam.


Pakovanje je jako otmjeno, baš daje dojam kvalitete. Napravljeno je od jako čvrste plastike tako da nema šanse da ikako pukne.


Nego, ajmo na sam proizvod. Kao i što sami možete vidjeti, radi se o jednoj prekrasnoj ljubičastoj nijansi hladnog podtona s plavim odsjajem. 


Ruž je mat teksture tj neke tipa metalik teksture jer se presijava. Proizvod je poprilično suh pa se ga malo teže nanosi ali ništa strašno.


Ako se netko dvoumi za ovaj ruž, a u potrazi je za savršeno ljubičastim nijansama, onda toplo preporučujem Illamasqu ESP.

I na kraju evo mog LOTD-a s ovim ružem. Inspiraciju sam našla u 90's grunge stilu kojeg označavaju smeđa sijenila, tamni ruževi, naglašene obrve, čupava kosa, tattoo chokeri poput ovog oko mog vrata.


Zapravo ovo je trebalo ličiti na jedan "I don't care" look pa sam zato svezala kosu u jedan neuredan visoki polu rep i nanijela maskaru tako da su trepavice sljepljene i kao da nemam vremena za ih sređivat.


Evo ovdje možete i vidjeti close up usana sa ESP-om. Makar sam se malo poigrala pa ss ispod njega nalazi tamna bordo olovka, no meni se sviđa i tako.


Oči jako jednostavne, mješavina smeđih nijansa i samo maskara, s eyelinerom sve skupa bi bilo too much jer je ovo ipak 90's Grunge inspired i mora bit što jednostavnije.


I to bi bilo to, za današnji post. Hvala na čitanju, and stay tuned.

I eto za kraj jedne "meditirajuće" gdje se može vidjet ruž uklopljen u svakodnevnicu.



xoxo, Petra

Nema komentara:

Objavi komentar