četvrtak, 1. listopada 2015.

2. Catrice Cosmetics: Sjenila, paleta i olovke za oči

Hola chicas! Današnjim postom nastavljam sa skupinom Catrice recenzija koje ću objaviti u sljedećih nekoliko postova. U prošlom Catrice postu se radilo o kamuflažama/ korektorima , a u ovom postu ću vam predstaviti svoju Catrice paletu sjenila, dva mono sjenila i dvije olovke za oči.

Pa da započnem sa dva mono sjenila.
Radi se o ljubičastom metalik sjenilu iz liquid metal kolekcije (050 We're the inner purple) i o sjenilu boje kože sa zlatnim shimmerom iz limitirane kolekcije (C01 My home is my sand castle)


Sa sjenilima iz Liquid Metal kolekcije sam oduševljenja. Boje su predivne, ali ova ljubičasta me najviše privukla. Inače sam više za matirana sjenila , ali ovom nisam mogla odoljet makar je ultra svjetlucav. Samo pakiranje mu je jako lijepo dizajnirano, proizvod je unesen u teglicu u obliku zmijske kože.
Što se tiče samog sjenila, pigmentirano je, a kada se smoči kist je jako pigmentirano. Solidna mu je dugotrajnost, iako se nakon nekog vremena pocinje nakupljati u kapcima.
Jedina mana mu je sto se jako trusi pri nanošenju. Cijena mu je 30-ak kn.


Ovo sjenilo sam dobila prije par godina za Božić i nije nikako u mojoj nijansi. Jako sam ga rijetko koristila za neke ležernije look-ove.
Slabije je pigmentirano, a poprilično je dugotrajno.
Cijenu ne znam jer sam ga dobila.


Swatchevi na ruci

Sada je na redu jedna divna paleta koju sam isto dobila za rođendan. Radi se o Arts Collection paleti koja je Limited Edition.


Sadrži šest sjenila od kojih su tri maslinasto- zeleni, a ostala tri smeđih nijansa. 
Uz sjenila se dobije rumenilo i highlighter. 
Ovu paletu obožavam. Nijanse su mi prekrasne i highlighter mi je baš stvoren za svakodnevnu uporabu. Rumenilo je isto ok, ali ga nisam nešto previše koristila jer ipak volim rumenila zasebno da mogu lijepo "umočiti kist". 
Pigmentiranost im je jaka, a dugotrajnost isto, makar bi preporučila bazu jer se ipak počne uvlačiti u kapke nakon nekog vremena. 
Cijenu ne znam jer sam paletu dobila.


Swatch nijansa sjenila

Swatch rumenila i highlightera
I zadnje na redu ali ne i manje važne su dvije olovke za oči. 


Intenzivna electric plava  (110 Rendez blue) i obična bijela olovka (040 White)
Oba dvije olovke jako volim iako mi je plava prakticnija posto se je ne treba šljiti nego samo vrtiti da izlazi proizvod.


Kao sto su olovke lijepe same za sebe, tako su i predivne kada se pomjesaju - kao sto mozete vidjet na slici , ispadne jedna predivna ledeno plava.
Olovke su stvarno dugotrajne i nemam nikakvih zamjerki.
Plava olovka košta 19 , a bijela 17 kn.


I to je bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i stay tuned jer sljedeće su na redu Catrice maskare koje bi trebala objaviti za vikend. Hvala vam na čitanju.

xoxo, Petra

Nema komentara:

Objavi komentar