nedjelja, 20. rujna 2015.

1. Catrice Cosmetics: Kamuflaže/ Korektori

Hola chicas! Nakon dugo vremena sam se odlučila prijaviti na moj blog i započeti pisanje, mislim da je došlo vrijeme i za mene, toliko toga čitam kod ostalih cura, a ja nikako da se sjednem i ispišem nešto. Tako da sam odlučila napisati post o brandu s kojim sam se najviše "družila" već duže vrijeme. Radi se o Catrice kozmetici koja vjerujem da  je svima već jako poznata. Po mom mišljenju radi se o jednom od najkvalitetnijih drugstore brandova koje možemo pronaći u Hrvatskoj, a kao glavni razlog mog oduševljenja Catriceom je njihov omjer cijene i kvalitete. Jedan od pristupačnijih brandova koji ima neke proizvode koje ću izabrat mnogo rađe od istih puno skupljih.

Nego, dosta uvoda, krećem da vas upoznam sa svim mojim Catrice proizvodima koje koristim već neko vrijeme. Pa da krenemo sa slikom svih zajedno.


Predstavljati ću proizvode redom kako ih koristim, pa da započnem prvo s postom o moja dva draga Camouflage korektora.

Catrice Camouflage Cream

Slika govori više od tisuću riječi tako da po njoj vidite da je moja kamuflaža dotakla samo dno, a to mi je već treće pakiranje od kad sam ga prvi put probala. 


Pa da počnemo s osnovnim podacima: Catrice kamuflažna krema sadrži 3g proizvoda, a cijena mu je oko 25 kn. Radi se o malom slatkom pakiranju koji stane u svaku torbicu, a sistem otvaranja je na vidanje tako da se ne može sam otvarati i sve spackati. Tekstura mu je kremasta kao što i sam naziv govori, čim ju dotaknete prstom se lijepo stopi i onda se lako nanosi. Po mom mišljenju najbolje funkcionira sa prstima, ali vi možete koristiti i kistić. Dolazi u 3 nijanse 010 Ivory, 020 Light Beige i 030 Rosy Beige. Moja nijansa je najsvjetlija 010 i možda mi je čak malo i presvijetla ali nije to neki veliki problem jer se lijepo stopi s tekućom podlogom. Pigmentiranost je iznimno jaka pa ga ja koristim za pokrivanje nedostataka poput prištića (čini mi se da ih čak i isušuje)  jer za područje ispod očiju bi ipak nešto laganije.

Crveni flomaster
Jedan sloj kamuflaže
Dva sloja kamuflaže

Na fotografijama iznad možete vidjet koliko je prekrivanja crvenila jako, dvije crvene crte na prvoj slici se na zadnjoj više ni malo ne vide. Vidi se i to kako se korektor fino stopi s kožom, vrlo se lijepo i lako blenda.

 


Sve u svemu odlična kamuflaža za nešto sitno novaca. Dajem joj ocjenu 5/5 ali uzmite u obzir da sam ju koristila samo za prekrivanje nepravilnosti, za područje ispod očiju ne znam kako bi radila.

Catrice Liquid Camouflage 

Jedan od Catrice jesenskih noviteta koji me oborio na "prvi miris". Odmah čim sam u drogeriji otvorila tester sam se zaljubila - u miris! Sladunjavi, kao neki fini cvjetni parfem mmm.. Ali zato kad sam ga nanijela prvi put miris je prešao u drugi plan... prekrivanje, izgled, ma sve, izgledalo je fantastično!



Liquid Camouflage dolazi u "sjajilo" tubici koja sadrži 5 ml proizvoda, a cijena je oko 27 kn. Dostupna je u samo dvije veoma svijetle nijanse koje su super kao highlight ispod očiju ako to volite, ali ako nemate jako svijetli ten i ne volite highlight ispod očiju onda ovaj korektor nije za vas. Moja je nijansa najsvijetlija 010 Porcellain.




Što se tiče teksture, vrlo je gusta , ne suši se brzo i da se lijepo izblendati. Prekrivanje mu je srednje, što meni paše za područje oko očiju. Na bočici piše da prekriva i tetovaže , ali ne bi se složila s tim.



Kao što vidite lijepo posvijetli i srednje prekrije ljubičasti flomaster, ali izgleda vrlo prirodno što mi je veliki plus. Ako želite proizvod koji će ludo prekrivati sve nedostatke onda radije pogledajte njihovu kamuflažnu kremu. 
Na slikama ispod možete vidjeti kako se ponaša na podočnjacima. Mala mana je to što se uvlači u borice koje ja imam jako naglašene, ali sve se da riješiti s puderom u prahu.
Lijevo Catrice Camouflage, desno ništa
Dugotrajnost mu je dobra, lijepo se nosi cijeli dan do skidanja šminke. Na pakovanju je istaknuto da je vodootporan, ali na to nisam baš obratila neku pozornost. Korektor i puder skidam sa gelom za umivanje lica.
Koristim ovaj korektor svaki dan za prikrivanje podočnjaka i za highlightanje oko očiju i mogu reći da me svaki dan ponovno obori s nogu. Da li bi ga ponovo kupila? Naravno, odličan omjer cijene i kvalitete.
Ocjena koju mu dajem je 5/5 jer radi super posao, baš sve što tražim od jednog korektora.


I to je to o Catrice korektorima, sljedeći put pišem o sjenilima i olovkama za oči. Svakako nastavite čitati, tj. kako bi ja rekla :"Stay tuned" :)

Hvala na čitanju!
xoxo, Petra

Nema komentara:

Objavi komentar